logo
امروز : سه شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۴:۴۰
[ شناسه خبر : ۲۲۳۵ ] [ مدت زمان تقریبی برای مطالعه : 3 دقیقه ]
رئیس سازمان بسیح رسانه استان زنجان:

قیام ۱۵ خرداد سرآغازی برای سقوط حکومت پهلوی بود/ امام خمینی(ره) "ما می‌توانیم" را به ملت ایران آموخت

قیام-۱۵-خرداد-سرآغازی-برای-سقوط-حکومت-پهلوی-بود-امام-خمینی(ره)-"ما-می‌توانیم"-را-به-ملت-ایران-آموخت

رئیس سازمان بسیح رسانه استان زنجان با اشاره به قیام 15 خرداد گفت: قیام ۱۵ خرداد سرآغازی برای سقوط حکومت پهلوی بود.

به گزارش موج رسا; عبدالله جعفری امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به قیام 15 خرداد سال 42 اظهار کرد: این قیام نخستین خروش تاریخی ملت ایران به رهبری حکیم فرزانه و مدبری آگاه به زمان بود که با مخالفت با سیاست‌های ظالمانه حکومت طاغوتی مقدمات پیروزی انقلاب اسلامی را فراهم کردند.

وی با اشاره به یکپارچگی و بیداری ملت ایران تصریح کرد: مردم ایران با هدایت‌های امام خمینی(ره) به مقابله با ظلم و جور پرداخته و ذره‌ای از اراده و خواسته خود کوتاه نیامدند.

رئیس سازمان بسیح رسانه استان زنجان قیام ۱۵ خرداد را سرآغازی برای سقوط حکومت پهلوی عنوان کرد و افزود: امروز همه کارشناسان در دنیا واقف‌اند که هدف اصلی قیام خونین 15 خرداد و نهضت بزرگ امام خمینی (ره)، اسلام و احیای ارزش‌های اسلامی بود چراکه نهضت امام (ره) برگرفته از نهضت حسینی است.

وی با بیان اینکه اگر از خودگذشتگی‌ها و خونهای شهدا نبود امروز با شرایط دیگری روبرو می‌شدیم، خاطرنشان کرد: ۱۵ خرداد بیمه کننده انقلاب و تضمین کننده حیات طیبه این نظام الهی بود.

جعفری تصریح کرد: انقلاب اسلامی ایران در شرایطی به پیروزی رسید که کشورهای غربی و شرقی به دنبال تسلط کامل بر جهان بودند اما ایران اسلامی با تعریفی درست از اسلام به پیروزی رسید و امروز به الگوی برای تمامی کشورهای مسلمان و آزاده تبدیل شده است.

وی با اشاره به اینکه استکبار ستیزی و مقابله با دشمن از ویژگی های منحصر به فرد امام(ره) بود، افزود: امام خمینی(ره)به مردم آموخت که ما می‌توانیم و هر کاری با حضور مردم شدنی است.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان زنجان با بیان اینکه امروز اگر مسئولان ما از گفتمان و اندیشه بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی و ارزش‌های انقلاب دور شوند تهدیدی برای انقلاب به شمار می‌رود، اظهار داشت: باید از گفتمان و فرهنگی که اسلام و انقلاب اسلامی ایجاد کرده حراست و پایداری کنیم و هر شخصی که از این انقلاب و گفتمان و اندیشه آن فاصله بگیرد یک تهدید درونی قلمداد می‌شود بنابراین روح انقلاب و نهضت امام(ره) را باید در پیکره این ساختار حفظ کرد.

وی تصریح کرد: امام راحل(ره) سبب شد که ایران اسلامی به عنوان یک بازیگر بی‌نظیر در عرصه بین‌المللی ظهور و بروز کند و در دورانی که دنیا به دو بلوک و قدرت شرق و غرب تبدیل شده بود، انقلابی را با شعار نه شرقی و نه غربی پایه‌گذاری کرد.

جعفری با بیان اینکه امام(ره) با تبیین اسلام آمریکایی روی درد اصلی امت اسلامی دست گذاشت، گفت: معجزه امام خمینی(ره) این بود که در دنیایی که دین را به عنوان افیون ملت‌ها معرفی می‌کردند، نظام و انقلابی را با محتوای دینی ایجاد کرد.

وی با اشاره به رهبری مدبرانه مقام معظم رهبری عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب نیز که تربیت شده مکتب امام(ره) است به خوبی راه امام راحل را ادامه می‌دهد و انقلاب را تا به امروز سرافرازانه به پیش برده است.

//س

انتهای پیام/

فرم ارسال نظر